Training: financiële problemen voorkomen, signaleren en aanpakken
Het aantal werknemers met schulden in Nederland is groot, en in de taxibranche ligt dit zelfs ver boven het landelijk gemiddelde. Financiële problemen van medewerkers blijven niet thuis: ze hebben vaak directe gevolgen voor hun functioneren, productiviteit en welzijn op de werkvloer. Als werkgever, HR-professional, manager of leidinggevende is het belangrijk om financiële problemen bij medewerkers tijdig te signaleren en aan te pakken.
Tijdens onze praktijkgerichte training voor leidinggevenden en managers leer je hoe je financiële problemen herkent, bespreekbaar maakt én oplost binnen je organisatie. Je ontvangt concrete handvatten en inzichten om medewerkers effectief te ondersteunen, zodat verdere problemen – zoals loonbeslag, spanningen of ziekteverzuim – kunnen worden voorkomen.
Waarom is deze training belangrijk?
Loonbeslag en financiële terugval kunnen een enorme impact hebben op medewerkers. Rondkomen van een bijstandsinkomen is voor velen een uitdaging, zeker wanneer vaste lasten en aflossingsverplichtingen blijven doorlopen. Dit kan leiden tot:
- Stress en mentale druk;
- Verminderde productiviteit;
- Ziekmeldingen en langdurig verzuim;
- Hogere kosten voor de organisatie.
Met deze training help je niet alleen je medewerkers, maar versterk je ook de gezondheid en stabiliteit van jouw organisatie.
Voor wie
HR-professionals, managers, leidinggevenden en werkgevers.
Waar
De trainingslocatie is in de regio Midden Nederland.
Kosten
Om bedrijven extra te ondersteunen op dit thema zodat onnodige uitval van medewerkers wordt voorkomen, bieden wij de cursus tijdelijk GRATIS aan!
Data
Vrijdag 24 januari 2025 van 13.00 – 15.00 uur.
Hoe aanmelden
Geïnteresseerde medewerkers kunnen zich voor het webinar aanmelden via onderstaande button.